[DUTCH] queensize recruiting!

• Queensize is recruiting dutch people only! That’s why this post will be in dutch:

Hallo allemaal,

Queensize is een clan die al sinds 2007 bestaat… momenteel hebben wij nog 3 members. Wij hebben geen leaders want we verwachten dat iedereen op een prettige manier met elkaar omgaat.

Wij zijn alle 3 redelijk nieuw in dit spel dus we zoeken mensen die gewoon plezier willen hebben in Chivalry! We verwachten wel van je dat je gezellig op teamspeak komt als je wil gamen!!

We hopen dat er 1 of meerdere personen zijn die met ons mee willen spelen!!
    Mijn steamID is : fantasygamer32 … Hopelijk tot in-game.

–-------------The translation as asked for in the rules---------------

Hello everyone,

At this moment we have 3 members, We don’t use ranks because we expect everyone to be polite to eachother…

The three of us are pretty new in this game so we are looking for people that just want to have fun in chivalry! we expect you to come @ teamspeak when you want to game!

We hope to see you in-game!
    My steamID: fantasygamer32 see you in-game!

• We hebben inmiddels al twee nieuwe mensen mogen verwelkomen maar we zijn nog steeds op zoek naar meer mensen! Intresse om gezellig mee te komen gamen? voeg me dan toe op steam!
    –------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Two people already joined our team and we are still looking for more (dutch) people! Interested? Add me on steam!

• no search results on steam :/

• Strange… The other two people that joined our team did also add me on steam @ fantasygamer32

They got no problems adding me. If you or more people have problems adding me you can leave your steamID in this topic or trough a p.m and then i’ll add you. :P

Log in to reply